Ο ΜακΚίσικ επιστρέφει στις ΗΠΑ 04/04/2020 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Σακίλ ΜακΚίσικ αναχωρεί αύριο για τις ΗΠΑ. ώστε να επιστρέψει στην πατρίδα του. Ο Αμερικανός γκαρντ του Ολυμπιακού ήταν ο τελευταίος ξένος παίκτης του φετινού ρόστερ που είχε μείνει στην Ελλάδα. Ο ΜακΚίσικ συμπεριλαμβάνεται στα σχέδια του Γιώργου Μπαρτζώκα για την επόμενη σεζόν οπότε θα επιστρέψει όποτε του ζητηθεί από τους «ερυθρόλευκους». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ