Νέο κρούσμα του κορονοϊού στο γερμανικό ποδόσφαιρο 15/03/2020 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Στέφαν Τέσκερ που αγωνίζεται στην Χολστάιν Κιέλ βρέθηκε θετικός στον κορονοϊό και πλέον είναι ο πέμπτος ποδοσφαιριστής που αγώνιζεται στις επαγγελματικές κατηγορίες της Γερμανίας, ο οποίος αποτελεί “θύμα” του συγκεκριμένου ιού. Την είδηση ανακοίνωσε η γερμανική ομάδα, μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της, ενώ κατόπιν επίσημης εντολής, τόσο οι ποδοσφαιριστές της όσο και οι συγγενείς τους έχουν τεθεί σε καραντίνα 14 ημερών. Έτσι μετά τους Τίμο Χίμπερς και Γιάνες Χορν του Αννόβερου, τον Φάμπιαν Νίρνμπεργκερ τη Νυρεμβέργης και τον Λουκα Κίλιαν της Πάντερμπορν, ο Τέσκερ είναι το πέμπτο «θύμα» του κορονοϊού. στα πρωταθλήματα της Γερμανίας. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ