Πάει για sold out το ντέρμπι “αιωνίων” της Euroleague 27/02/2020 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Πολύ γρήγορα εξαντλούνται τα εισιτήρια του ντέρμπι που θα διεξαχθεί στο ΣΕΦ ανάμεσα στον Ολυμπιακό και τον Παναθηναϊκό ΟΠΑΠ, την ερχόμενη Τρίτη στο πλαίσιο της 27ης αγωνιστικής της Euroleague. Σύμφωνα με τους “ερυθρόλευκους”, αυτή την στιγμή έχουν μείνει διαθέσιμα περίπου 2.000 «μαγικά χαρτάκια». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ