ΒΙΝΤΕΟ – Australian Open: Έδιωξαν Έλληνες φιλάθλους από το Melbourne Park! 22/01/2020 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Η ασφάλεια του Australian Open «πέταξε» εκτός εγκαταστάσεων της διοργάνωσης μια μερίδα Ελλήνων φιλάθλων! Όλα έγιναν λίγα λεπτά μετά την ολοκλήρωση του αγώνα της Μαρίας Σάκκαρη με τη Νάο Χιμπίνο για τον δεύτερο γύρο του τουρνουά. Μια μικρή ομάδα φιλάθλων ενδεχομένως δημιούργησε προβλήματα κατά την αποχώρηση από το Court 8 και οι άνθρωποι της ασφάλειας τούς οδήγησαν εκτός Melbourne Park. Άνθρωπος που ήταν ανάμεσά τους είπε στη «Herald Sun» πως το μόνο που έκαναν ήταν να τραγουδούν. Αναμένεται επίσημη τοποθέτηση των διοργανωτών. Δείτε εδώ το σχετικό βίντεο. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ