Σίμος: «Κρατάω την καλή απόδοση που είχαν οι παίκτες μου» 18/01/2020 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Στην απόδοση των παικτών του ΟΦΗ στο διπλό απέναντι στον Πανιώνιο στάθηκε ο Γιώργος Σίμος στο πρώτο του σχόλιο μετά το τέλος της αναμέτρησης στη Νέα Σμύρνη. Αναλυτικά τα όσα δήλωσε στην κάμερα της Νova: «Η αλήθεια είναι ότι είχαμε μια αρκετά καλή απόδοση σήμερα και αυτό κρατάμε. Νομίζω ότι δίκαια κέρδισε η ομάδα μας και συνεχίζουμε γιατί έχουμε μπροστά μας ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι. Κάτι θα μάθουμε και από αυτά τα ματς, θα μας κάνει σοφότερους για το μέλλον». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ