Παπαγιάννης: «Να κρατήσουμε την ίδια ενέργεια και στη συνέχεια» 17/01/2020 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Στην αλλαγή εικόνας του Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ κόντρα στην Ζαλγκίρις, στο δεύτερο ημίχρονο, αναφέρθηκε ο Γιώργος Παπαγιάνης, ο οποίος υποστήριξε πως οι «πράσινοι» θα πρέπει να κρατήσουν την ίδια ενέργεια στη συνέχεια. Ο σέντερ του Παναθηναϊκού τόνισε στην κάμερα της NOVA: «Η Ζαλγκίρις θα ερχόταν προετοιμασμένη κάτι που φάνηκε. Ήξεραν πώς να παίξουν. Έβαλαν πολλά σουτ, αλλά επιστρέψαμε καλύτεροι στο δεύτερο μέρος, χτυπήσαμε τις αδυναμίες τους και πήραμε μια καλή νίκη. Ο κόουτς μας είχε προετοιμάσει για τέτοιου είδους παιχνίδι. Δεν παρατάνε κανένα παιχνίδι και για εμάς ήταν βασικό κομμάτι η ενέργεια και να δείξουμε καλύτερο εαυτό. Κοιτάμε τη βαθμολογία. Όσο πιο ψηλά, τόσο καλύτερα. Στα τελευταία παιχνίδια βγάζουμε ενέργεια και θέλουμε να το κρατήσουμε και στη συνέχεια». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ