«Πράσινη» αποθέωση με προτροπή Πιτίνο για τον Παπαγιάννη στα αποδυτήρια! 15/01/2020 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Ρικ Πιτίνο έδωσε το… σύνθημα και στα αποδυτήρια του Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ, όλοι αποθέωσαν τον Γιώργο Παπαγιάννη, μετά το σπουδαίο παιχνίδι του απέναντι στην Μπάγερν Μονάχου.Ο Έλληνας σέντερ ήταν το «κλειδί» των πρωταθλητών Ελλάδας απέναντι στη γερμανική ομάδα. Σε 18′ στο παρκέ έβαλε 8 πόντους, κατέβασε 5 ριμπάουντ, έκανε 4 κοψίματα και ξεχώρισε για τις επιδόσεις του και στις δύο πλευρές στην τελική ευθεία της αναμέτρησης. Έτσι, μετά το φινάλε του αγώνα, ο Αμερικανός τεχνικός στην ομιλία προς τους παίκτες του στα αποδυτήρια μίλησε με πολύ κολακευτικά λόγια για τον «PapaG». Ο Πιτίνο έδωσε συγχαρητήρια στον 23χρονο σέντερ, για να ακολουθήσει η αποθέωση και τα χειροκροτήματα από όλη την ομάδα. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ