Σοκ στη Θεσσαλονίκη: Αυτοκτόνησε καθηγητής του ΑΠΘ μέσα στο γραφείο του! 14/01/2020 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Τέλος στη ζωή του έδωσε πριν από λίγες ώρες καθηγητής της Κτηνιατρικής Σχολής του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Σύμφωνα με πληροφορίες του thestival.gr, ο 53χρονος άντρας προχώρησε στο απονενοημένο διάβημα με αιχμηρό αντικείμενο. Βρέθηκε σε λίμνη αίματος μέσα στο γραφείο του, στον πρώτο όροφο της Κτηνιατρικής Σχολής. Άφησε σημείωμα στο οποίο έγραφε ότι αγαπά τους οικείους του. Στο σημείο μετέβη κλιμάκιο του Τμήματος Εγκλημάτων κατά Ζωής της Διεύθυνσης Ασφάλειας Θεσσαλονίκης και δυο ιατροδικαστές. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ