Γκαγέγκο: «Όλα πήγαν στραβά» 11/01/2020 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Αλμπέρτο Γκαγέγκο ήταν απογοητευμένος από την ήττα του Βόλου από την Ξάνθη. «Όλα μας πήγαν κόντρα στο σημερινό παιχνίδι. Βρεθήκαμε πίσω στο σκορ, χάσαμε ευκαιρίες, χάσαμε πέναλτι, μείναμε με δέκα παίκτες και όλα πήγαν στραβά με αποτέλεσμα να ηττηθούμε», δήλωσε ο τεχνικός των νεοφώτιστων. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ