Παρουσία Αρειανών η κηδεία του Βούλγαρου οπαδού που σκοτώθηκε στη Θεσσαλονίκη (ΦΩΤΟ) 10/01/2020 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Η κηδεία του Βούλγαρου οπαδού Τόσκο Μποζατζίσκι, που σκοτώθηκε στη Θεσσαλονίκη, όπου είχε βρεθεί για να παρακολουθήσει το ντέρμπι του Άρη με τον ΠΑΟΚ έγινε το πρωί της Παρασκευής στη γειτονική μας χώρα, παρουσία οπαδών των κίτρινων. Υπενθυμίζεται ότι ο εκλιπών δέχθηκε επίθεση από οπαδούς έξω από το «Κλεάνθης Βικελίδης» και χτυπήθηκε και από αυτοκίνητο στον δρόμο, με αποτέλεσμα να χάσει τη ζωή του. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ