Πήρε θέση το BCL για την καμμένη σημαία του Ισραήλ στο ΟΑΚΑ (ΦΩΤΟ) 19/12/2019 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Στη διάρκεια του χθεσινού παιχνιδιού της ΑΕΚ με τη Χάποελ Ιερουσαλήμ για την 9η αγωνιστική του BCL κάποιοι οπαδοί της Ένωσης έκαψαν μία σημαία του Ισραήλ και αποδοκιμάστηκαν από τους υπόλοιπους φιλάθλους. Το στιγμιότυπο αυτό καταγράφηκε στο φύλλο αγώνα και πριν από λίγο η διοργανώτρια έκανε μία ανάρτηση στο twitter γράφοντας: «Σχετικά με τα χθεσινά γεγονότα στο ΟΑΚΑ, το BCL συλλέγει τις σχετικές εκθέσεις και θα τις υποβάλλει, σύμφωνα με τον πειθαρχικό κανονισμό, στον δικαστή του Basketball Champions League για εξέταση». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ