Οπαδοί της Λάρισας κατά Κούγια με υβριστικά συνθήματα 15/12/2019 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο αγώνας της Λάρισας με τον Ατρόμητο είναι στο 0-2 λίγο πριν τη λήξη του πρώτου μέρους, με το κλίμα στις εξέδρες του «AEL FC Arena» να είναι τεταμένο. Μερίδα οπαδών των βυσσινί, που βρίσκονται στις εξέδρες, ξεσπούν με συνεχή υβριστικά συνθήματα κατά του μεγαλομετόχου της ομάδας, Αλέξη Κούγια. Στην αρχή φώναζαν «Κούγια μπ@@ που@@@ γιε», ενώ στη συνέχεια έλεγαν «Κούγια καρ@@@ φύγε από την πόλη». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ