Κωστένογλου: «Δεν είχαμε καλή εικόνα…» 24/11/2019 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Κακή χαρακτήρισε την εικόνα της ΑΕΚ στο ματς με τον Άρη ο Νικός Κωστένογλου. Ο προπονητής της Ένωσης μετά το 1-1 στο ΟΑΚΑ σημείωσε στην κάμερα της Nova: «Ήταν ένα αρνητικό αποτέλεσμα. Περισσότερο μας στεναχωρεί που δεν είχαμε καλή εικόνα. Χωρίς να αποτελεί δικαιολογία αλλά αυτό που συμβαίνει με τις απουσίες στην ομάδα μας είναι απίστευτο. Δεχτήκαμε το γκολ και μπορούσαμε να δημιουργήσουμε περισσότερες ευκαιρίες. Σίγουρα όμως μας στεναχωρεί η εικόνα μας». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ