Φεράντο: «Όχι δεν είμαι ευχαριστημένος, παίζαμε 11 εναντίον 10…» 24/11/2019 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο τεχνικός της ομάδας του Βόλου, Χουάν Φεράντο, στις δηλώσεις του δεν εμφανίστηκε ικανοποιημένος από το 0-0 με τον Αστέρα στο γήπεδο της Τρίπολης. “Φυσικά και όχι δεν είμαι ευχαριστημένος. Στο δεύτερο ημίχρονο παίζαμε με 11 παίκτες εναντίον 10. Καταλαβαίνω την κατάσταση, όμως και προσπαθούμε να το πάμε βήμα βήμα με την ψυχολογία μας”, δήλωσε ο Χουάν Φεράντο στην συνδρομητική τηλεόραση. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ