Μπενίτο: «Είχα καλή πρόταση από την ΑΕΚ, αλλά…» 17/11/2019 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Αλμπέρτο Μπενίτο υπήρξε ένας από τους βασικούς μεταγραφικούς στόχους της ΑΕΚ το περασμένο καλοκαίρι, όταν και αγωνιζόταν στην Σαραγόσα, για το δεξί άκρο της άμυνας και σε συνέντευξή του αναφέρθηκε στο ενδιαφέρον της Ένωσης. Συγκεκριμένα, μιλώντας στην ιστοσελίδα «elperiodicodearagon» τόνισε: «Είχα μια πολύ καλή προσφορά από την ΑΕΚ, αλλά δεν επιτεύχθηκε συμφωνία, καθώς δεν τα βρήκαν οι δύο σύλλογοι». Τώρα, ο Μπενίτο αγωνίζεται στην Αλμπαθέτε και μέχρι στιγμής μετράει 13 συμμετοχές στην Segunda Division. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ