Ανακοίνωση ΑΕΛ στο ημίχρονο για «χειρουργείο» με ΟΦΗ – Αποβλήθηκε ο Κούγιας (ΦΩΤΟ) 03/11/2019 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ένα τρομερό πρώτο ημίχρονο διεξήχθη στο «AEL FC Arena» σε αγώνα μεταξύ της Λάρισας και του ΟΦΗ, με τρία γκολ και δύο ακόμη που ακυρώθηκαν για τη γηπεδούχο ομάδα. Οι βυσσινί διαμαρτύρονται για τα τέρματα τους που δεν μέτρησαν, ο Αλέξης Κούγιας κατέβηκε στον πάγκο για να διαμαρτυρηθεί στον τέταρτο και αποβλήθηκε, ενώ πριν προλάβει να λήξει το ημίχρονο, η θεσσαλική ΠΑΕ εξέδωσε ανακοίνωση που χαρακτηρίζει «χειρουργείο» τη διαιτησία του Κομίνη. Αναλυτικά: «Θεέ μου τι χειρουργείο είναι αυτό! Ως πότε θα καταστρέφεται το ποδόσφαιρο;». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ