Έκλεισε ακόμα τέσσερα φιλικά ο Βόλος ΝΠΣ 30/07/2019 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Τέσσερα ακόμα φιλικά παιχνίδια θα δώσει ο Βόλος ΝΠΣ τον επόμενο μήνα. Συγκεκριμένα, οι Βολιώτες θα αντιμετωπίσουν την Ξάνθη εκτός έδρας στις 8 Αυγούστου, ενώ στις 12 του μήνα θα ταξιδέψουν στη Λάρισα για να αντιμετωπίσουν τον Απόλλωνα. Την επόμενη μέρα θα παίξουν εντός έδρας με το Αιγάλεω, ενώ στις 17 Αυγούστου θα φιλοξενήσουν τον Απόλλωνα Σμύρνης. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ