Ανακοίνωσε την απόκτηση του Γέντρισεκ ο Βόλος 18/06/2019 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Μετά τους Τάσο Τσοκάνη, Αουγκούστο Μαξ και Ρούμπεν Ζοάο, ο Βόλος ΝΣΠ ανακοίνωσε και επίσημα την τέταρτη προσθήκη του για την τρέχουσα μεταγραφική περίοδο. Πιο συγκεκριμένα, η ομάδα της Μαγνησίας ανακοίνωσε την απόκτηση του 32χρονου Σλοβάκου σέντερ φορ, Έρικ Γέντρισεκ, ο οποίος τα δύο τελευταία χρόνια αγωνίστηκε με ιδιαίτερη επιτυχία στην Ξάνθη (φέτος είχε 8 γκολ σε 23 συμμετοχές). Αναλυτικά η ανακοίνωση: “H ΠΑΕ Βόλος ανακοινώνει την απόκτηση του 32χρονου Σλοβάκου επιθετικού Ερικ Γέντρισεκ, ο οποίος υπέγραψε διετές συμβόλαιο συνεργασίας. Ο Ερικ Γέντρισεκ, τα δύο τελευταία χρόνια αγωνιζόταν στην Ξάνθη, ενώ έχει αγωνιστεί επί σειρά ετών στην Μπουντεσλίγκα με τη φανέλα της Φράιμπουργκ και του Ανόβερο”. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ