Ο τομεάρχης Υγείας του Ποταμιού: «Γερούν γερά! Σπάστου τον τσαμπουκά!!» 30/01/2015 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Η δημοσίευση του Λυκούργου Λιαρόπουλου, του τομεάρχη Υγείας του Ποταμιού στο facebook άφησε του πάντες άναυδους. Έγραψε στον προσωπικό του λογαριασμό «Γερούν γερά! Σπάστου τον τσαμπουκά!!». Κι επειδή και δεν πιστεύαμε στα μάτια μας και η ανάρτηση κατέβηκε, τον πήραμε τηλέφωνο για να να τον ρωτήσουμε αν πράγματι έγραψε κάτι τέτοιο. Η ανάρτηση κατέβηκε, απάντησε ο κύριος Λιαρόπουλος. Εξήγησε ότι εννοούσε ότι διαπραγμάτευση δεν σημαίνει τελεσίγραφα και τσαμπουκάδες και πως όσα έγραψε ήταν στο πλαίσιο της ελευθεριότητας που υπάρχει στο facebook. Πηγή:HuffPost Greece Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ