Ανανέωσε μέχρι το 2022 με την ΑΕΛ ο Ζίζιτς 17/01/2019 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Την ανανέωση του συμβολαίου του Κροάτη αμυντικού, Νίκολα Ζίζιτς μέχρι το 2022 ανακοίνωσε η ΑΕΛ το βράδυ της Πέμπτης. Αναλυτικά η ανακοίνωση: «Η ΠΑΕ ΑΕΛ ανακοινώνει την επέκταση για 3 χρόνια του συμβολαίου της με τον Κροάτη αμυντικό μας Nikola Zizic, ο οποίος θα παραμείνει κάτοικος Λάρισας έως τις 30/6/2022». Παράλληλα η ΑΕΛ ανακοίνωσε και την αποδέσμευση του Νέστωρα Γκέκα: «Η ΠΑΕ ΑΕΛ ανακοινώνει την κοινή συναινέσει λύση της συνεργασίας της με τον τερματοφύλακα Νέστωρα Γκέκα, στον οποίο εύχεται υγεία και κάθε επιτυχία στην επαγγελματική του καριέρα». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ