Ελένη Μενεγάκη: Δημοσίευσε φωτογραφία από τον κήπο του σπιτιού της… (φωτο) 03/11/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Η Ελένη Μενεγάκη όπως φαίνεται επέλεξε να μείνει το Σαββατοκύριακο στο σπίτι της για να ξεκουραστεί και να περάσει ήρεμες στιγμές με τα παιδιά και τον σύζυγό της Μάκη Παντζόπουλο. Το απόγευμα της Κυριακής η Ελένη, δημοσίευσε φωτογραφία στο Instagram με τη θέα της. Εκτός από τον υπέροχο, χρωματιστό ουρανό, βλέπουμε και τον κήπο της παρουσιάστριας με τα φυτά και τα παιδικά παιχνίδια, όπως την τσουλήθρα, που έχει για να παίζουν τα παιδιά της παρουσιάστριας. “Απίστευτα χρώματα…” ήταν η λεζάντα της στη φωτογραφία. Δείτε την ανάρτηση: Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ