Δείτε τον “Μανωλάκη” να ποζάρει ξανά με τη μαμά του, 12 χρόνια μετά το τέλος του “Καφέ της Χαράς” (φωτο) 30/10/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Μπορεί να έχουν περάσει περίπου 12 χρόνια από το τέλος του “Καφέ της Χαράς”, όμως σε κάθε του επανάληψή συνεχίζει να σημειώνει πολύ υψηλά νούμερα τηλεθέασης. Και ενώ το τελευταίο διάστημα ακούγεται όλο και πιο έντονα το σενάριο που θέλει την αγαπημένη σειρά να επιστρέφει στις οθόνες μας με νέα επεισόδια, τα reunion των πρωταγωνιστών δεν σταματούν. Αυτή τη φορά σειρά πήρε ο τηλεοπτικός “Μανωλάκης”, κατά κόσμον, Πάρης Σκαρτσολιάς, ο οποίος πόζαρε μαζί με την “μητέρα” του στη σειρά “Πενέλοπη Μαρκάτος”, κατά κόσμον, Κερασία Σαμαρά. Το στιγμιότυπο ανέβασε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram ο νεαρός ηθοποιός και έγραψε: «Με την αγαπημένη μου, Κερασία Σαμαρά». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ