Μπάγια Αντωνοπούλου: «Συγνώμη δεν οφείλω σε κανέναν. Ίσως στον…» 08/11/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Η Μπάγια Αντωνοπούλου μίλησε στο περιοδικό Down Town με αφορμή τη λήξη συνεργασίας της με τον Γιώργο Παπαδάκη και το ΑΝΤ1. Η δημοσιογράφος – παρουσιάστρια όπως είναι γνωστό ξεκίνησε στο πλευρό του Γιώργου Παπαδάκη πριν 5 χρόνια, κάνοντας την πρακτική της. Μετά από λίγο καιρό και με σκληρή δουλειά, η Μπάγια βρέθηκε στο πλευρό του, μπροστά από τις κάμερες ενώ λόγω μια προσωπικής τους διένεξης οι δρόμοι τους χώρισαν, στα μέσα Οκτώβρη. Λένε πως βρίσκεσαι σε άγρια κόντρα με τον Γιώργο Παπαδάκη. Για την ακρίβεια, πως σου μίλησε πολύ άσχημα και αποφάσισες να αποχωρήσεις από το πρωινό. Ποια είναι λοιπόν η δική σου εκδοχή; «Πραγματικά υπήρξε μια ένταση που με ώθησε να πάρω αυτή την απόφαση. Ήταν κάτι που δεν είχα σκεφτεί έως τότε, πολλές φορές τα γεγονότα είναι απρόβλεπτα και σε κάνουν να πρέπει να αλλάξεις δρόμο. Θεωρώ όμως ότι πήρε αρκετή έκταση το θέμα και 6εν νομίζω πως έχει αξία πια να το συζητάμε. Στις δουλειές υπάρχουν οι εντάσεις, κάποιες φορές ξεπερνούν τα όρια και φέρνουν τη ρήξη, έτσι έγινε και σε αυτή την περίπτωση. Σε κάθε τηλεοπτική εκπομπή υπάρχουν τσακωμοί, τα όρια στον εαυτό μας όμως τα βάζουμε εμείς στο τι μπορούμε να δεχτούμε και τι όχι. Και εγώ έκρινα για τα δικά μου όρια ότι δεν θα μπορούσα να συνεχίσω έτσι όπως είχαν έρθει τα πράγματα». Έχεις θυμώσει μαζί του; Έχεις πίκρα; Τι συναισθήματα έχεις για εκείνον; «Δεν έχω καμία πίκρα και κανέναν θυμό για τον Γιώργο, Παπαδάκη. Μια επαγγελματική σχέση έληξε και μόνο αυτό. Ορισμένα πράγματα, στο που αρχίζεις και πού σταματάς, είναι θέμα παιδείας. Καταλαβαίνω ότι περιμένουν κάποιοι από μένα να εκθέσω έναν άνθρωπο με τον οποίο συνεργάστηκα για αρκετά χρόνια, αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να το κάνω. Ανοίγει ένας καινούργιος κύκλος για μένα και κοιτάω μπροστά». Μίλησες μαζί του; «Μιλήσαμε και με ρώτησε αν θα επιστρέψω στην εκπομπή. Του είπα ότι η απόφαση μου είναι να μη γυρίσω και έκλεισε εκεί το θέμα. Δεν συζητήσαμε τίποτε άλλο». Η Μπάγια Αντωνοπούλου νιώθει πολύ καλά με τον εαυτό της και με τον τρόπο που διαχειρίστηκε τις καταστάσεις. Σε ποιον οφείλει ένα μεγάλο «ευχαριστώ»; «Στους δικούς μου ανθρώπους θέλω να πω ευχαριστώ, στην οικογένειά μου και στους φίλους μου, που με στηρίζουν πάντα. Κυρίως στη μητέρα μου, που είναι πάντα δίπλα μου, δίνοντας μου απεριόριστη αγάπη, στήριξη και εμπιστοσύνη», ανέφερε. Ενώ μια συγνώμη; «Συγγνώμη δεν οφείλω σε κανέναν, ίσως στον εαυτό μου, που κάποιες φορές τα τελευταία χρόνια, τον πίεσα παραπάνω από όσο έπρεπε για πράγματα που δεν αξίζουν». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ