Μετάβαση στο περιεχόμενο

ΒΙΝΤΕΟ: Το πρώτο μήνυμα της Ελισάβετ Δοβλιατίδου μετά την αποχώρηση από το Nomads (ΦΩΤΟ)

To ταξίδι της Ελισάβετ Δοβλιατίδου στο Nomads έλαβε χθες τέλος, καθώς η παίκτρια των Εισβολέων δεν κατάφερε να συγκεντρώσει τις απαιτούμενες θετικές ψήφους του τηλεοπτικού κοινού και έτσι αποχώρησε.

Λίγες ώρες μετά και συγκεκριμένα το πρωί της Δευτέρας το μοντέλο έστειλε το πρώτο του μήνυμα μέσω των instastories. Σε βίντεο που ανήρτησε στον προσωπικό της λογαριασμό η Ελισάβετ Δοβλιάτιδου, ακούγεται να λέει: «Καλημέρα. Δεν κατάφερα να κοιμηθώ καθόλου. Ευχαριστώ όσους με στήριξαν. Απολαμβάνω αυτή τη θέα. Είναι πολύ νωρίς το πρωί».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ