ΒΙΝΤΕΟ: Απολύθηκε από τον Ant1 μετά από αρκετά χρόνια συνεργασίας! 07/11/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Δεν βρέθηκε εκπομπή κι έτσι οι ιθύνοντες προχώρησαν στη λύση της συνεργασίας. Ο λόγος για την Μπάγια Αντωνοπούλου. Μετά το περιστατικό με τον Γιώργο Παπαδάκη που οδήγησε την παρουσιάστρια στην παραίτηση από την εκπομπή, η Μπάγια δεν μετακινείται σε άλλα εκπομπή του σταθμού. «Είναι αποκλειστική πληροφορία. Έχει γίνει πολύ μεγάλος χαμός με το τι έγινε με την Μπάγια Αντωνοπούλου. Εύχομαι να μην το μαθαίνει από εμάς ότι ουσιαστικά την κάλεσαν από το λογιστήριο του ΑΝΤ1 να υπογράψει την απόλυσή της. Δεν πρόκειται να συνεχίσει στον ΑΝΤ1… Ενημερώθηκε το απόγευμα από το τηλέφωνο», αποκάλυψε ο Στέφανος Κωνσταντινίδης το πρωί της Πέμπτης μέσα από την εκπομπή «Στην Φωλιά των Κου Κου». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ