Μετάβαση στο περιεχόμενο

GNTM: Το πρώτο μήνυμα της Ροζάνας Κουτσούκου μετά την αποχώρησή της (φωτο)

Η Ροζάνα Κουτσούκου ήταν η παίκτρια που αποχώρησε χθες από το GNTM προκαλώντας αίσθηση, καθώς αποτελούσε μία από τις πιο συμπαθείς παίκτριες στο show.

Το ριάλιτι μόδας συνεχίζει, όμως η Ροζάνα αποτελεί πλέον παρελθόν. Η όμορφη 21χρονη έκανε την πρώτη της ανάρτηση μετά την αποχώρησή της στα social media.

Δείτε το post που έκανε και το μήνυμά της για την αποχώρηση.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ