Ελένη Μενεγάκη: Η απάντηση σε follower που τη ρώτησε γιατί δεν δείχνει τα πρόσωπα των παιδιών της 03/11/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ένα τρυφερό στιγμιότυπο με τις μεγάλες της κόρες, Λάουρα και Βαλέρια δημοσίευσε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram το βράδυ της Κυριακής η Ελένη Μενεγάκη. Η ξανθιά παρουσιάστρια πόζαρε αγκαλιά με τις κόρες της και μέσα από την ανάρτησή της μας αποκάλυψε ότι πέρασαν τη μέρα τους στο Λούνα Παρκ. Τα σχόλια ήταν φυσικά αμέτρητα, ενώ μία follower ρώτησε την Ελένη Μενεγάκη: «Γιατί πάντα μας δείχνεις τα παιδιά σου με την πίσω όψη; Φοβάσαι μήπως σου τα ματιάσουμε;». Η παρουσιάστρια δεν δίστασε να απαντήσει στην διαδικτυακή της ακόλουθο, γράφοντας χαρακτηριστικά: «Γιατί έχουν το δικαίωμα να έχουν μια φυσιολογική καθημερινότητα όπως όλα τα παιδιά του κόσμου. Όταν μεγαλώσουν αρκετά και μπορούν να αποφασίζουν μόνα τους για τον εαυτό τους, ας κάνουν ό,τι νομίζουν ότι είναι καλύτερο για τους ίδιους». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ