ΒΙΝΤΕΟ: «Μου λένε συνέχεια ότι αν δεν είχα την πίσω όψη…» 29/10/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Νυχτερινή έξοδος για την Έλενα Κρεμλίδου, η οποία αναφέρθηκε στα σχόλια που δέχεται για την εμφάνισή της και συγκεκριμένα σχετικά με την πίσω όψη της… «Μου λένε συνέχεια ότι αν δεν είχα την πίσω όψη, δεν έχω κάτι μπροστά, οπότε είμαι τυχερή που έχω την πίσω όψη. Δεν μπορούμε όλες να είμαστε Barbie, να είμαστε όλες τόσο κουκλάρες όσο η Δούκισσα Νομικού ας πούμε. Οπότε, ό,τι έχει ο καθένας», δήλωσε η νεαρή τηλεπερσόνα. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ