Μετάβαση στο περιεχόμενο

ΒΙΝΤΕΟ: «Μου λένε συνέχεια ότι αν δεν είχα την πίσω όψη…»

Νυχτερινή έξοδος για την Έλενα Κρεμλίδου, η οποία αναφέρθηκε στα σχόλια που δέχεται για την εμφάνισή της και συγκεκριμένα σχετικά με την πίσω όψη της… 

Αποτέλεσμα εικόνας για κρεμλιδου

«Μου λένε συνέχεια ότι αν δεν είχα την πίσω όψη, δεν έχω κάτι μπροστά, οπότε είμαι τυχερή που έχω την πίσω όψη. Δεν μπορούμε όλες να είμαστε Barbie, να είμαστε όλες τόσο κουκλάρες όσο η Δούκισσα Νομικού ας πούμε. Οπότε, ό,τι έχει ο καθένας», δήλωσε η νεαρή τηλεπερσόνα.

Αποτέλεσμα εικόνας για κρεμλιδου

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ