Μετάβαση στο περιεχόμενο

ΒΙΝΤΕΟ: «Ντρέπομαι πάρα πολύ στην παραλία! Δεν βγαίνω πολύ εύκολα, κρύβομαι…»

Μια από τις χθεσινές δοκιμασίες του “GNTM” ήταν οι κοπέλες να χωριστούν σε δυάδες και να περάσουν ένα κοινωνικό μήνυμα. Η Έλενα Χριστοπούλου τις ρώτησε, πριν ξεκινήσουν, για το τι μηνύματα θα μπορούσαν να περάσουν.

«Αν κάποιος άνθρωπος είναι πιο εύσωμος, πιο μικρόσωμος, πιο ψηλός, πιο κοντός, είναι αυτό που είναι… Δηλαδή, δεν έχει νόημα να είμαστε όλοι ίδιοι…», είπε η Ξανθή Τζερεφού κι εκείνη τη στιγμή η Έλενα Χριστοπούλου την διέκοψε και εξομολογήθηκε: «Να ξέρεις ότι από σένα εγώ τουλάχιστον παίρνω συνέχεια μαθήματα καθημερινά. Γιατί κι εγώ είμαι μια γυναίκα που ντρέπομαι πάρα πολύ στην παραλία, δεν βγαίνω πολύ εύκολα, φοβάμαι, κρύβομαι… Ειδικά λόγω εσού κάθε μέρα με κάνεις πραγματικά να νιώθω καλύτερα και με κάνεις καλύτερο άνθρωπο. Αλήθεια στο λέω αυτό, ειδικά εσύ».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ