Μετάβαση στο περιεχόμενο

Προβληματισμός στο GΝΤΜ: “Έφυγε λόγω προβλημάτων υγείας η δημοφιλέστερη παίκτρια…” (φωτο)

Δυσάρεστα νέα για τους φανατικούς του GNTM, οι οποίοι μέσα στις επόμενες εβδομάδες θα κληθούν να αντιμετωπίσουν μία απώλεια.

Αυτή τη φορά, όχι ύστερα από απόφαση της κριτικής επιτροπής, αλλά λόγω προβλημάτων υγείας που οδήγησαν μία από τις πιο χαρακτηριστικές περσόνες του παιχνιδιού στην οικειοθελή αποχώρηση.

Πληροφορίες της «Espresso» αναφέρουν πως το κορίτσι που δεν βρίσκεται πια στο σπίτι του Greece’s Next Top Model είναι η 20χρονη Ξανθή Τζερεφού, το plus size μοντέλο που έκανε τη διαφορά ήδη από την πρώτη του εμφάνιση.

Σύμφωνα με το συγκεκριμένο ρεπορτάζ το κορίτσι – σύμβολο της διαφορετικότητας, εισήχθη μερικές ημέρες πριν στο νοσοκομείο, έκανε τις απαραίτητες εξετάσεις, έλαβε την απαραίτητη αγωγή και επέλεξε να επιστρέψει στο σπίτι της προκειμένου να αναρρώσει πλήρως.

Τη δική της αποχώρηση θα δούμε επί της οθόνης σε περίπου πέντε εβδομάδες από σήμερα.

Πρόκειται, πάντως, αναμφίβολα για μία από τις αποχωρήσεις που θα στεναχωρήσουν πολύ το κοινό, αφού η Ξανθούλα αποδείχθηκε… αποκάλυψη για το ριάλιτι μοντέλων!

Το φυσάνε και δεν κρυώνει στο GΝΤΜ: Έφυγε λόγω προβλημάτων υγείας και η δημοφιλέστερη παίκτρια

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ