Μετάβαση στο περιεχόμενο

Μαρία Μπακοδήμου: Ο γιος της έγινε 18 – Το δημόσιο μήνυμα και το… σ’ αγαπώ! (ΦΩΤΟ)

Ο μεγάλος γιος της Μαρίας Μπακοδήμου και του Δημήτρη Αργυρόπουλου ενηλικιώθηκε! 

Η παρουσιάστρια, το πρωί του Σαββάτου, ανέβασε μια φωτογραφία του γιου της στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram και έγραψε στη λεζάντα: 

«Χρόνια πολλά Νικήτα @nikitasargyropoulos_ Ειναι ωραία τα 18. Να απολαύσεις κάθε στιγμή. Σε αγαπάω #happymom #proundmommy #family», εκφράζοντας δημόσια την αγάπη της για εκείνον.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ