Μαρία Μπακοδήμου: Ο γιος της έγινε 18 – Το δημόσιο μήνυμα και το… σ’ αγαπώ! (ΦΩΤΟ) 29/10/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο μεγάλος γιος της Μαρίας Μπακοδήμου και του Δημήτρη Αργυρόπουλου ενηλικιώθηκε! Η παρουσιάστρια, το πρωί του Σαββάτου, ανέβασε μια φωτογραφία του γιου της στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram και έγραψε στη λεζάντα: «Χρόνια πολλά Νικήτα @nikitasargyropoulos_ Ειναι ωραία τα 18. Να απολαύσεις κάθε στιγμή. Σε αγαπάω #happymom #proundmommy #family», εκφράζοντας δημόσια την αγάπη της για εκείνον. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ