Μετάβαση στο περιεχόμενο

Το νέο βήμα της Mπάγιας Αντωνοπούλου: Επιστρέφει… (φωτο)

Μετά τη λήξη της συνεργασίας της με τον Γιώργο Παπαδάκη και το «Καλημέρα Ελλάδα», η Μπάγια Αντωνοπούλου βάζει πλώρη για νέες περιπέτειες.

Μην πάει το μυαλό σας στα τηλεοπτικά πράγματα, όμως.

Η ίδια έκανε μια απροσδόκητη ανακοίνωση μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, ενημερώνοντας το κοινό της για τα νέα της σχέδια.

Η 29χρονη παρουσιάστρια θα περνά πλέον ώρες ατελείωτες  στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, έχοντας αποφασίσει να επιστρέψει… στα θρανία και να κάνει σπουδές στον Ελληνικό Πολιτισμό.

«ΕΑΠ – Καλή μας αρχή!» έγραψε ως λεζάντα στη φωτογραφία που ανήρτησε στα Insta stories της.

Το νέο βήμα της Mπάγιας Αντωνοπούλου: Επιστρέφει στα έδρανα (Pic)

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ