Μετάβαση στο περιεχόμενο

ΒΙΝΤΕΟ: Απόστολος Γκλέτσος: «Αν πω τι λεφτά έπαιρνα στο Mega, θα με πάρουν με τις πέτρες»

Ο ηθοποιός, που πέρασε από πολλές σειρές του MEGA, όπως από τους «Ψίθυρους Καρδιάς», τις «Αέρινες Σιωπές» και το «Τηλεμπόρα», ανέφερε on camera πως στεναχωρήθηκε πολύ που έκλεισε το κανάλι και πως κάποτε έπαιρνε πολλά λεφτά από αυτό.

 «Στεναχωρήθηκα πάρα πολύ με το μαύρο στο Mega. Φάγαμε ψωμί. Λυπάμαι πάρα πολύ, ξέρω τα παιδιά που θα είναι τώρα στην ανεργία, οι περισσότεροι είναι φίλοι μου. Αν πω τώρα τι λεφτά έπαιρνα από την τηλεόραση, φοβάμαι ότι θα με πάρουν με τις πέτρες. Δεν μπορώ να σας πω ποσό, είναι ύβρις», είπε χαρακτηριστικά ο Απόστολος Γκλέτσος.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ