ΒΙΝΤΕΟ: “Nomads”: Έκανε πρόταση γάμου live στο συμβούλιο μόλις αποχώρησε! 21/10/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Απίστευτη εξέλιξη είχαμε στο live συμβούλιο του “Nomads”. Η Σίσσυ Ζουρνατζή άκουσε τον Σάββα Πουμπούρα να ανακοινώνει πως είναι αυτή η πρώτη παίκτρια που αποχωρεί και λίγα δευτερόλεπτα αργότερα τους άφησε όλους άφωνους. «Σάββα μου, μπορώ να έχω ένα λεπτό; Θέλω να κάνω πρόταση γάμου στο αγόρι μου», είπε η Σίσσυ και όλοι ξέσπασαν σε χειροκροτήματα. Στη συνέχεια ήρθε η ώρα να ανακοινώσει ο Σάββας Πούμπουρας και τον δεύτερο παίκτη που θα αποχωρούσε. Η Τόνια Σολανάκη ήταν αυτή που πήρε τις λιγότερες θετικές ψήφους κι έφυγε από το παιχνίδι. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ