Ελένη Μενεγάκη: Γιόρτασε τα γενέθλιά της με τον Μάκη Παντζόπουλο! (Φωτογραφίες) 10/10/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Στις 29 Οκτωβρίου η Ελένη Μενεγάκη έχει τα γενέθλιά της! Αποφάσισε όμως να τα γιορτάσει 3 μέρες πριν στο εστιατόριο της Αργυρούς Μπαρμπαρήγου! Φυσικά εκτός από τις φίλες της κοντά της ήταν ο σύζυγός της Μάκης Παντζόπουλος. Η Ελένη απόλαυσε τις νοστιμιές της γνωστής σεφ μαζί με τον αγαπημένο της και ήταν μια από τις σπάνιες φορές που μοιράστηκε στο Instagram φωτογραφία με τον Μάκη! Η παρουσιάστρια πέρασε μια υπέροχη βραδιά με καλό κρασί μεζέδες και έσβησε την τούρτα της με τον αγαπημένο της στην αγκαλιά της! Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ