ΒΙΝΤΕΟ: Αυτή η παίκτρια αποχώρησε από το «GNTM»! Ζήτησε δεύτερη ευκαιρία, αλλά… 03/10/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Εκτός GNTM βρίσκεται η Αγάπη Olagbegi. Το “ταξίδι” της 20χρονης στο παιχνίδι ολοκληρώθηκε κάπου εδώ, με τις περισσότερες κοπέλες να ξεσπούν σε κλάματα στο φινάλε. Η Αγάπη ζήτησε μια δεύτερη ευκαιρία από τη Βίκυ Καγιά, ωστόσο, κάτι τέτοιο δεν γινόταν. Β.Κ.: Εύχομαι η αποχώρησή σου να σε κάνει να σκεφτείς καλύτερα τα πράγματα. Και να αποφασίσεις τι είναι αυτό που θες γιατί εδώ δεν ήθελες να μας το δείξεις. Α.Ο.: Το θέλω πολύ, αλήθεια σας λέω. Το θέλω πάρα πολύ. Μια άλλη ευκαιρία, παρακαλώ. Το θέλω πολύ. Β.Κ.: Θέλετε να χαιρετίσετε την Αγάπη γιατί εγώ δυστυχώς δεν μπορώ να της πω κάτι άλλο. Δείτε τι έγινε στην αποχώρηση της Αγάπης… Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ