Μαρία Λουίζα Βούρου: Η πρώτη έξοδος με τον σύζυγό της και τον 23 ημερών γιο τους! (φωτο) 15/10/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Στις 28 Σεπτεμβρίου, η Μαρία Λουίζα Βούρου έγινε μανούλα για πρώτη φορά. Η παρουσιάστρια έφερε στον κόσμο ένα υγιέστατο αγοράκι, καρπό του έρωτά της με τον σύζυγό της, Γιάννη Παπαγεωργίου. Από εκείνη την ημέρα το ζευγάρι πλέει σε πελάγη ευτυχίας και βιώνει καθημερινά πρωτόγνωρα συναισθήματα με τον γιο του. Ως λάτρης των social media, μάλιστα, η όμορφη μανούλα δεν σταματά να μοιράζεται με τους διαδικτυακούς της φίλους τρυφερά στιγμιότυπα με τον μικρό της πρίγκιπα. Το μεσημέρι του περασμένου Σαββάτου, η Μαρία Λουίζα και ο Γιάννης έκαναν την πρώτη έξοδο με το 23 ημερών αγγελούδι τους. Λίγο πριν βγουν από το σπίτι, ωστόσο, όλοι μαζί έβγαλαν μια αναμνηστική φωτογραφία μέσα στο ασανσέρ, την οποία δημοσίευσε η παρουσιάστρια στα InstaStories της σχολιάζοντας: “Πρώτη μας βολτούλα #justthethreeofus”. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ