Δείτε την “Βάλια” και τον “Μανωλάκη” να ποζάρουν ξανά μαζί 12 χρόνια μετά το τέλος του “Καφέ της Χαράς” 21/09/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Επανένωση-έκπληξη είχαμε για δύο από τους αγαπημένους μα πρωταγωνιστές του “Καφέ της Χαράς”, που προβλήθηκε στον ΑΝΤ1, τις σεζόν 2003-2006. Δώδεκα χρόνια μετά το τέλος της σειράς ο τηλεοπτικός “Μανωλάκης”, κατά κόσμον, Πάρης Σκαρτσολιάς και η τηλεοπτική “Βάλια”, κατά κόσμον, Έφη Ρασσιά, πόζαραν μαζί, έχοντας δίπλα τους την Άννα Χατζησοφιά, η οποία μαζί με τον Χάρη Ρώμα έγραψε το σενάριο του “Καφέ της Χαράς”. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ