Μετάβαση στο περιεχόμενο

Δείτε που ταξίδεψε για το Σαββατοκύριακο η Ελένη Μενεγάκη! Η φωτογραφία με τη μικρή Μαρίνα και το δημόσιο μήνυμα (φωτο)

Στον επίγειό της παράδεισο, την Άνδρο, ταξίδεψε για να περάσει το Σαββατοκύριακο, η Ελένη Μενεγάκη, μετά το τέλος της χθεσινής της εκπομπής.

Η παρουσιάστρια το μεσημέρι του Σαββάτου πόζαρε από το ξενοδοχειακό συγκρότημα που διατηρεί στα Άχλα ο αγαπημένος της, Μάκης Παντζόπουλος και ανέβασε στο Instagram το στιγμιότυπο, στο οποίο πίσω της διακρίνουμε τη μικρή Μαρίνα.

Η Ελένη Μενεγάκη συνόδευσε την ανάρτησή της με το παρακάτω μήνυμα: «…στην εξοχή νοιώθω πιο παιδί από τα παιδιά μου».

Η Ελενη Μενεγακη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ