ΒΙΝΤΕΟ: “Nomads”: Έξαλλοι έγιναν με τους αντιπάλους τους! Ακούστηκαν πολλά μπινελίκια… 01/10/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Λίγο πριν το σημερινό αγώνισμα ασυλίας του “Nomads” ο Σάββας Πούμπουρας μίλησε με τους παίκτες για το χθεσινό σκληρό παιχνίδι επικράτειας. Οι Λεμούριοι κατηγόρησαν τους Κροκόδειλους πως έπαιζαν συνεχώς αντιαθλητικά, κάτι που τους έκανε έξαλλους. «Απαράδεκτοι είναι. Όλα ήταν στα αθλητικά όρια. Είναι απαράδεκτοι. Δεν είπαν συγχαρητήρια στα παιδιά. Δεν ξέρουν να χάνουν, είναι ξεκάθαρο. Είναι ξεκάθαρο και αληθινό. Όταν πεινάσουν, θα παίξουν με το ίδιο πάθος με μας. Όχι φανατισμός. Δεν υπήρχε φανατισμός καθόλου», είπε ο Δημήτρης Κουκουρίκης. «Μαλ…ες, κλάψες, λ…ρες! Εκεί θα λιώσουν στη Σαβάνα», ακούγεται να λέει ο Μάριος Ακριβόπουλος. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ