Μετάβαση στο περιεχόμενο

ΒΙΝΤΕΟ: Nomads: Το “καρφί” της Αλεξανδράκη στον Βασιλόπουλο για την αποχώρηση της Ναθαναήλ!

Η αποχώρηση της Αννίτας Ναθαναήλ – η οποία αυτοπροτάθηκε να είναι μονομάχος – από το Nomads επηρέασε τη Δήμητρα Αλεξανδράκη. Το γνωστό μοντέλο έριξε το καρφί της για τον Χρήστο Βασιλόπουλο, ο οποίος δέχθηκε να την βάλει υποψήφια.

«Ο Χρήστος, η αλήθεια είναι, βρήκε την εύκολη λύση. Ήταν καθαρά ευθύνη του αρχηγού, αλλιώς δεν θα ορίζαμε αρχηγούς στις ομάδες κάθε εβδομάδα», είπε η Δήμητρα Αλεξανδράκη. «Δεν έχω καμία τύψη. Το συζητήσαμε με την Αννίτα, μου είπε “θέλω να είμαι εγώ αυτή που θα μονομαχήσει”. Εγώ πήρα την τελική απόφαση», σχολίασε ο Χρήστος Βασιλόπουλος.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ