Μετάβαση στο περιεχόμενο

«Nomads»: Η πρώτη ανάρτηση της Αννίτας Ναθαναήλ μετά την αποχώρησή της (ΦΩΤΟ)

Η πρώτη αποχώρηση του «Nomads 2» έγινε. 

Η Αννίτα Ναθαναήλ αποχώρησε και δημοσίευσε την πρώτη ανάρτησή της μετά το παιχνίδι στο instagram της!

Συγκεκριμένα, δημοσίευσε ένα στιγμιότυπο από την αποχώρησή της από το ριάλιτι και ευχαρίστησε δημόσια όλους όσους τη στήριξαν.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ