Μετάβαση στο περιεχόμενο

ΒΙΝΤΕΟ: Nomads: Αυτός ο παίκτης αποχώρησε πρώτος! “Πάγωσαν” στο άκουσμα του αποτελέσματος

Εκτός “Nomads” βρίσκεται από σήμερα η Αννίτα Ναθαναήλ. Το ταξίδι της στο ριάλιτι επιβίωσης του ΑΝΤ1 ολοκληρώθηκε σύντομα, καθώς το τηλεοπτικό κοινό επέλεξε να κρατήσει μέσα στο παιχνίδι την Τόνια Σολανάκη.

Η Αννίτα Ναθαναήλ ήταν η πρώτη υποψήφια προς αποχώρηση καθώς στο πρώτο παιχνίδι ο Δήμος Χαριστέας και η Τόνια Σολανάκη πήραν τη νίκη και πέρασαν στον επόμενο γύρο.

Ο Δήμος κατάφερε να πάρει τη νίκη στην τελική μονομαχία κι επέστρεψε ασφαλής στην ομάδα του, ενώ η Τόνια τέθηκε στη διάθεση του τηλεοπτικού κοινού μαζί με την Αννίτα.

Η ανακοίνωση του Σάββα Πούμπουρα προκάλεσε στεναχώρια στην ομάδα των Κροκοδείλων, οι οποίοι έχασαν τον πρώτο τους παίκτη, ενώ συγκινημένη ήταν η Δήμητρα Αλεξανδράκη.

 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ