Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πρώην παίκτρια του «Survivor» πήγε στον Παπαδόπουλο και τα «γκρέμισε» όλα με το φόρεμά της! (ΦΩΤΟ)

Η Φελίσια Λαπάτη βρέθηκε στο “Στην υγειά μας ρε παιδιά” του Σπύρου Παπαδόπουλου και τρέλανε άπαντες με το κολλητό φόρεμα και τις ασύλληπτες καμπύλες της.

Απολαύστε την!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ