ΒΙΝΤΕΟ: Βούρκωσε η Δήμητρα Αλεξανδράκη λίγο πριν μπει στο «Nomads»! 02/10/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Κάποιες θα τις δυσκολέψουν τα κουνούπια, κάποιες το λιγοστό φαγητό και κάποιες ο αποχωρισμός των αγαπημένων τους ανθρώπων. Οι διαγωνιζόμενες του “Nomads” μίλησαν στο “Πρωινό” και η Δήμητρα Αλεξανδράκη «λύγισε» καθώς σκεφτόταν πόσο δύσκολο θα είναι που θα βρίσκεται μακριά από τον αγαπημένο της. «Είναι μια λυπηρή ιστορία αυτή με τα νύχια μου. Με έβαλαν να τα βγάλω, τα κόψαμε σύριζα και αφαιρέσαμε το gel. Ο σύντροφος μου είναι ένας άνθρωπος που με στηρίζει και είναι δίπλα μου σε ό,τι απόφαση και να παίρνω. Έτσι και τώρα είναι δίπλα μου, απλά είναι δύσκολο», ανέφερε η Δήμητρα Αλεξανδράκη βουρκώνοντας. Όσο για την Αννίτα Ναθαναήλ… δηλώνει πως αν κάποια αντέξει στο “Nomads” θα είναι αυτή και πως μπορεί να μη τα πάει καλά με τις κατσαρίδες, αλλά έχει κάνει την έρευνα γύρω από εκείνες της Μαδαγασκάρης! «Αν κάποιος αντέξει, αυτός θα είμαι εγώ. Με τις κατσαρίδες δεν έχω πολύ καλές σχέσεις, αλλά οι κατσαρίδες Μαδαγασκάρης κάνουν κάτι πολύ ωραία ηχάκια και έχουν ένα πιο ευγενικό κέλυφος», ανέφερε χαρακτηριστικά στο “Πρωινό”. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ