ΒΙΝΤΕΟ: Η Ελένη Μενεγάκη έκανε πρεμιέρα με νέο συνεργάτη – έκπληξη! 25/09/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Παραδοσιακά, με τον ερχομό του Οκτωβρίου ήρθε και η πρεμιέρα της «Ελένης» στον Alpha. Το μεσημέρι της Δευτέρας, η Ελένη Μενεγάκη μάς είπε την πρώτη καλησπέρα της σεζόν: «Καλησπέρα! Καλό μήνα και με το δεξί ελπίζω να έχουμε μπει σπίτι σας, γιατί, ναι έχουν προηγηθεί και άλλες εκπομπές, αλλά εμείς σήμερα ξεκινήσαμε». Η Ελένη Μενεγάκη επέλεξε να κάνει την έναρξη από το τραπέζι, μαζί με τους συνεργάτες της. Στο πλάι της είναι οι «παλιοί»: Ελιάνα Χρυσικοπούλου, Παναγιώτης Χατζηδάκης, Νάνσυ Παραδεισανού και η «καινούρια» Εύη Φραγκάκη! Η Ελένη κράτησε μέχρι τελευταία στιγμή κρυφή της νέα της συνεργασία με τη γνωστή δημοσιογράφο, μια συνεργασία που αναμένεται να δώσει ένα συν στο ενημερωτικό κομμάτι της εκπομπής τη φετινή σεζόν. Στην κουζίνα της «Ελένης» φιλοξενούνται και φέτος ο Γιώργος Παπακώστας και ο Πέτρος Συρίγος, ενώ παραμένουν κανονικά με τις στήλες τους οι επί χρόνια συνεργάτες της: Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος και Τάσος Τεργιάκης. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ