Μετάβαση στο περιεχόμενο

ΒΙΝΤΕΟ: Αποκαλύφθηκαν ακόμα δύο παίκτες του “Nomadς” που θα συζητηθούν…

Το ένα πρόσωπο μετά το άλλο από αυτά που θα συμπληρώσουν τους παίκτες του “Nomads” αποκαλύπτονται σιγά – σιγά στο “Πρωινό”. Το πρωί της Παρασκευής, δύο ακόμα προσωπικότητες που η συμμετοχή τους στο ριάλιτι επιβίωσης του ΑΝΤ1 θα συζητηθεί, έγιναν γνωστοί. Ο λόγος για τη γνωστή μας από τη συμμετοχή της στο “Next Top Model”, αλλά και τον πληθωρικό της χαρακτήρα Δήμητρα Αλεξανδράκη, αλλά και τον Κύπριο Δημήτρη Μαρμαρά.
 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ