Η Δούκισσα Νομικού επιστρέφει στη δουλειά -Θα αφήνει τον γιο της στις γιαγιάδες (φωτο) 20/09/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Με μεγάλη χαρά και μια εκθαμβωτική φωτογραφία ανακοίνωσε η Δούκισσα, στο instagram της, την επιστροφή της στην δουλειά. Στο ποστ που έκανε, εξηγεί οτι τώρα που ο γιος της έγινε 6 μηνών, θα μπορέσει να επιστρέψει στο εργασιακό της πρόγραμμα. Στο ποστ συμπλήρωσε ότι αν και είναι πολύ χαρούμενη, σίγουρα ακόμα πιο χαρούμενες θα είναι οι γιαγιάδες του μικρού Σάββα αφού θα τον προσέχουν τις ώρες που θα εργάζεται. Συγκεκριμένα έγραψε: «Είμαι πολύ χαρούμενη που επιστρέφω στη δουλειά σιγά σιγά, τώρα που έγινε 6 μηνών ο μικρός Σάββας. (Πιο χαρούμενες βέβαια είναι οι γιαγιάδες όταν τους αφήνω για λίγο τον εγγονό τους)». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ