ΠΑΕ ΑΕΛ: “Ντροπή πια…” 22/09/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Λίγο μετά το γκολ του Ατρόμητου η ΑΕΛ εξέδωσε την εξής ανακοίνωση: «Κύριε Ευθυμιάδη πριν το γκολ ο παίκτης του Ατρομήτου στη φάση που προηγείται είναι 5 μέτρα οφσάιντ… Δυστυχώς δεν το έδωσε ο Αγγελόπουλος που σε έχει πάρει αγκαλιά όλο τον αγώνα… Ντροπή πια!!!». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ