Ελένη Μενεγάκη: Στην Κηφισιά με μίνι και δωδεκάποντα πέδιλα… (φωτο) 12/09/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Η Ελένη Μενεγάκη έχει επιστρέψει στην Αθήνα από τις καλοκαιρινές της διακοπές και βρίσκεται σε συσκέψεις για το στήσιμο της εκπομπής της. Η παρουσιάστρια με ανανεωμένη ομάδα θα κάνει πρεμιέρα την 1η Οκτωβρίου και θέλει όλα να είναι έτοιμα. Ο φωτογραφικός φακός του περιοδικού “you” την απαθανάτισε στην Κηφισιά ντυμένη αέρινα να πηγαίνει να πάρει καφέ. Αδυνατισμένη και σέξι εντυπωσίασε με το δωδεκάποντο πέδιλό της που τόνιζε τα καλλίγραμμα πόδια της. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ